2015年2月1日 星期日

我的Toning Gel

第一次寫 beauty blog。希望大家喜歡,純粹是個人小小分享。

第一次介紹是 Brighten toning gel






首先本人是混合性偏油膚質,暗瘡,黑頭,粉刺是我永遠要對抗的問題!

不斷希望找到適合的護膚品,可以令以上問題永遠消失(當然是不可能)。

有時會相信廣告,某些產品係for暗瘡皮膚,但可能往往就有反效果。

之前一直用某韓國品牌的toner,結果左邊臉經常出現一堆凸出的紅色小瘡瘡。

起初我沒想過是toning 的問題,但轉用左Brighten toning gel後,慢慢敏感問題就慢慢沒再出現。

好景不常,Toning Gel 用完了,而且又不容易買,唯有用回舊貨頂住先,

點知小瘡瘡加又出現,癢癢的。我二話不說,馬上急call朋友幫我買。

我終於明白,我係幾需要佢😭,再用返於之後真無無再出小瘡瘡。

言歸正傳,這支Brighten Toning Gel $190/50ml. 話平唔平,不過勝在真係有料到嘛。

睇返資料,Brighten的產品有修復和活化細胞的功能,產品會深入皮膚的最低層,從而喚醒皮膚細胞的功能。

而呢支toning gel 成份天然,當中金縷梅,雪絨花,茶樹精油。。。等都有助鎮靜﹑去暗瘡功效。而且更有去紅印。

用後感:因為我的皮膚係偏油,想保濕,但又怕有反效果,反而令皮膚更出暗瘡及粉刺。但呢支brighten toning gel就沒有這個問題,保濕之餘,又可以預防暗瘡。正!

Toning gel
不會有即時效果,而且不好以為搽左就不會生暗瘡,它不是什麼神仙水,不過佢會慢慢出現改善及鎮靜的效果。

佢好快被皮膚吸收,一搽10秒內就完全吸收,而且用完一d都唔笠。

用法:早晚一泵就可以, 之後再搽精華, CREAM

另外有一個更保濕方法,四泵搽上臉,然後.上濕的化妝, 5~10mins就可以深屠保濕。

現在本人已經用到第3支了。 而且前排佢做優惠, 加少少錢多數一支Cleaning Gel,

不過效果一般, 還是TONING GEL比較好。

大家可以去官網看看更詳細資料: https://www.facebook.com/brighten.skin?fref=ts

沒有留言:

張貼留言